Támogasson minket!
Adója 1%-ával Ön is támogathatja
az EDUVITAL tevékenységét!
Alapítványunk adószáma: 18732168-1-42
Köszönjük!
Oldalainkat 149 vendég és 0 tag böngészi
Az EDUVITAL oktatási tematikája
-
Hungarostudy
-
Genetika
- Mit öröklünk és mit nem?
- Életmód és epigenetika
- „Nem vagyunk egyedül” – együttélés a baktériumokkal
- Mikrobiom - metagenom
- Evolúció és kreáció
- Globális felmelegedés és a fertőzések
-
Gyerekgyógyászati alapok
- Újraélesztés
- Elsősegély
- Szűrővizsgálatok
- Védőoltások
- Járványok
- Légúti betegségek, asztma
- Fejfájás, migrén
- Cukorbetegség
- Epilepszia, lázgörcs, eszméletvesztés
- Az iskolaérettség egészségügyi feltételei
- „Egészségipar”
-
Mozgás
- A mozgás hatása a fejlődő emberi szervezetre
- Testtartás
- Mozgásszervi beteg gyermek a közösségben
- A testnevelés eszközei a kívánt egészséghatások elérésére
- Mindennapi testnevelés
- Tornatermen kívüli helyszínek és eszközök
- Tánctanítás a testnevelésben
- Testedzésfüggőségek
- Testképzavarok
-
Táplálkozás
- Az egészséges táplálkozás gyermekkorban
- Együnk jót és jól – egészségesen!
- Étkezés óvodai és iskolai (közétkeztetés) környezetben
- Táplálkozás krónikus betegségekben
- Evészavarok - anorexia, bulimia, falászavar, „egészséges étel-függőség”
- Elhízás
- A”válogatós gyerek”
- Folyadékfogyasztás-hidratáció
- Diéták és „csodadiéták”
-
Környezet, környezeti higiénia, mérgek
- Háziállatok
- Kutyák és emberek
- Mérgek és mérgezések
- „Mérges” mesék
- Egészségtudat, globalizáció és kemizáció
- Mentális környezetszennyezések
- Honnan hová Homo? Az Antropocén korszak gondjai
-
Szenvedélybetegségek, fizikai és mentális addikciók
- Alkoholizmus
- Le lehet-e szokni a dohányzásról?
- A testi higiéne alapjai
- A mentálhigiéne
- Drog és drogprevenció
- Internetfüggőség, online játék-függőség, kényszeres vásárlás
- „Facebook” jelenség, „facebook” generáció
-
Pszichológia, pszichiátria
- Agresszió, a verbális, a fizikai és az érzelmi bántalmazás
- A stressz és kezelése
- Az óvodai és iskolai erőszak és agresszivitás és kezelésük
- Gyász, gyászfeldolgozás
- Lelki egészségvédelem, a kiégés elleni technikák
- Bántalmazás gyerekközösségben
- Szülői hatások, családi konfliktusok, a veszélyeztetettség, az abúzus jelei
-
Esztétika
- Vers, irodalom és egészség
- Meseterápia
- Beszédnevelés, beszédzavarok, logopédia
- Zene, ének és egészség
- Képzőművészet, film és egészségnevelés, híres festők egészsége, a Kokas módszer
- A zene hatása az állatokra
-
Szociológia
- A családi kapcsolatok lelki és epigenetikai hatásai
- A közösségi kapcsolatok és a bizalom szerepe a személyiség fejlődésében
- Összetartó közösség - egészségesebb ember
- A családi közösség: fenntart, megtart vagy behálóz
- Többségi és kisebbségi (roma) iskolai közösségek, integráció és deszegregáció
-
Jog - etika
- Betegjogok és Európa
- Öröklődő betegség - fogyaték vagy identitás
- A bioetika „forró” kérdései
- Bioetika - katolikus oldalról
- Betegjogok a törvény oldaláról
-
Egyéb
- Hit, világnézet és egészség
- Az alvás és egészség
- Hipnózis a gyógyításban
- Szexuális nevelés az óvodában és az iskolában
- A „Három királylány, három királyfi” mozgalom
- A rákkutatás ma
- Az agyvérzés és megelőzése
- A személyreszabott orvoslás jövője
- A GMO kérdés – nézőpontok két oldalról
- Egészség-betegség-tájékozódás és félretájékozódás az internetről
- Az egészséges terhesség
- A lombikbébi Program
- Mit kezdhetünk a köldökzsinórral a születés után?
- A hospice mozgalom