ESEMÉNYNAPTÁR


MÁRC

28

  ETK-Eduvital oktatás 20. félév
Egészségtudományi Kar + online
16:30

További események...

 

Támogasson minket!


Adója 1%-ával Ön is támogathatja
az EDUVITAL tevékenységét!

Alapítványunk adószáma: 18732168-1-42

Köszönjük!

 


 

Oldalainkat 149 vendég és 0 tag böngészi


Az EDUVITAL oktatási tematikája

 

  • Hungarostudy
  • Genetika
    • Mit öröklünk és mit nem?
    • Életmód és epigenetika
    • „Nem vagyunk egyedül” – együttélés a baktériumokkal
    • Mikrobiom - metagenom 
    • Evolúció és kreáció
    • Globális felmelegedés és a fertőzések
  • Gyerekgyógyászati alapok
    • Újraélesztés
    • Elsősegély
    • Szűrővizsgálatok
    • Védőoltások
    • Járványok
    • Légúti betegségek, asztma
    • Fejfájás, migrén
    • Cukorbetegség
    • Epilepszia, lázgörcs, eszméletvesztés
    • Az iskolaérettség egészségügyi feltételei
    • „Egészségipar”
  • Mozgás
    • A mozgás hatása a fejlődő emberi szervezetre
    • Testtartás
    • Mozgásszervi beteg gyermek a közösségben
    • A testnevelés eszközei a kívánt egészséghatások elérésére
    • Mindennapi testnevelés
    • Tornatermen kívüli helyszínek és eszközök
    • Tánctanítás a testnevelésben
    • Testedzésfüggőségek
    • Testképzavarok
  • Táplálkozás
    • Az egészséges táplálkozás gyermekkorban
    • Együnk jót és jól – egészségesen!
    • Étkezés óvodai és iskolai (közétkeztetés) környezetben
    • Táplálkozás krónikus betegségekben
    • Evészavarok - anorexia, bulimia, falászavar, „egészséges étel-függőség”
    • Elhízás
    • A”válogatós gyerek”
    • Folyadékfogyasztás-hidratáció
    • Diéták és „csodadiéták”
  • Környezet, környezeti higiénia, mérgek
    • Háziállatok
    • Kutyák és emberek
    • Mérgek és mérgezések
    • „Mérges” mesék
    • Egészségtudat, globalizáció és kemizáció
    • Mentális környezetszennyezések
    • Honnan hová Homo? Az Antropocén korszak gondjai
  • Szenvedélybetegségek, fizikai és mentális addikciók
    • Alkoholizmus
    • Le lehet-e szokni a dohányzásról?
    • A testi higiéne alapjai
    • A mentálhigiéne
    • Drog és drogprevenció
    • Internetfüggőség, online játék-függőség, kényszeres vásárlás
    • „Facebook” jelenség, „facebook” generáció
  • Pszichológia, pszichiátria
    • Agresszió, a verbális, a fizikai és az érzelmi bántalmazás
    • A stressz és kezelése
    • Az óvodai és iskolai erőszak és agresszivitás és kezelésük
    • Gyász, gyászfeldolgozás
    • Lelki egészségvédelem, a kiégés elleni technikák
    • Bántalmazás gyerekközösségben
    • Szülői hatások, családi konfliktusok, a veszélyeztetettség, az abúzus jelei
  • Esztétika
    • Vers, irodalom és egészség
    • Meseterápia
    • Beszédnevelés, beszédzavarok, logopédia
    • Zene, ének és egészség
    • Képzőművészet, film és egészségnevelés, híres festők egészsége, a Kokas módszer
    • A zene hatása az állatokra
  • Szociológia
    • A családi kapcsolatok lelki és epigenetikai hatásai
    • A közösségi kapcsolatok és a bizalom szerepe a személyiség fejlődésében
    • Összetartó közösség - egészségesebb ember
    • A családi közösség: fenntart, megtart vagy behálóz
    • Többségi és kisebbségi (roma) iskolai közösségek, integráció és deszegregáció
  • Jog - etika
    • Betegjogok és Európa
    • Öröklődő betegség - fogyaték vagy identitás
    • A bioetika „forró” kérdései
    • Bioetika - katolikus oldalról
    • Betegjogok a törvény oldaláról
  • Egyéb
    • Hit, világnézet és egészség
    • Az alvás és egészség
    • Hipnózis a gyógyításban
    • Szexuális nevelés az óvodában és az iskolában
    • A „Három királylány, három királyfi” mozgalom
    • A rákkutatás ma
    • Az agyvérzés és megelőzése
    • A személyreszabott orvoslás jövője
    • A GMO kérdés – nézőpontok két oldalról
    • Egészség-betegség-tájékozódás és félretájékozódás az internetről
    • Az egészséges terhesség
    • A lombikbébi Program
    • Mit kezdhetünk a köldökzsinórral a születés után?
    • A hospice mozgalom

 

OSense O-Sense